Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΣΕΡΒΟΣ ΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2009 Ο ΜΙΛΟΣ ΤΕΟΝΤΟΣΙΤΣ...


Οι καθοριστικές εμφανίσεις του στο Ευρωμπάσκετ της Πολωνίας, με τις οποίες οι «πλάβι» κατέκτησαν το αργυρό μετάλλιο, καθώς και η παρουσία του στην κορυφαία πεντάδα της διοργάνωσης, αναγνωρίστηκαν από την εφημερίδα Novosti, η οποία ανακήρυξε τον Μίλος Τεόντοσιτς κορυφαίο Σέρβο αθλητή για το 2009.


Ο 22χρονος γκαρντ του Ολυμπιακού, σε δηλώσεις του στην σερβικη εφημερίδα, αφού ευχαρίστηκε τους συμπαίκτες του στην Εθνική, είπε: «Αυτή η αναγνώριση σημαίνει πάρα πολλά για μένα και ειλικρινά θα προσπαθήσω να δικαιώσω την τιμή που μου κάνατε φέτος, την οποία δε θα είχα καταφέρει να πετύχω χωρίς τους σπουδαίους συμπαίκτες μου στην εθνική ομάδα της Σερβίας και στον Ολυμπιακό. Θέλω να πω πως τους χρωστάω τη μισή επιτυχία.

Φέτος πλέον, ο προπονητής Παναγιώτης Γιαννάκης με εμπιστεύεται περισσότερο σε σχέση με πέρυσι, αν και δε μπορώ να πω πως δε με εμπιστευόταν την περασμένη χρονιά. Τώρα, νιώθω πιο απελευθερωμένος και έχω μία σπουδαία ευκαιρία μπροστά μου. Eγώ προσωπικά παίζω πάντα με την καρδιά μου και προσπαθώ στα παιχνίδια να παραμένω ήρεμος, αν και ο χαρακτήρας μου κάποιες φορές είναι τέτοιος που αντιδρώ υπερβολικά. Ξέρω καλά πως σε αρκετούς δεν αρέσει η συμπεριφορά μου στον αγωνιστικό χώρο, αλλά θέλω να πω πως αυτός είμαι. Θα προσπαθήσω να το περιορίσω στο μέλλον. Δε νομίζω πως αποτελώ πρότυπο για τα νέα παιδιά. Ίσως σε τρία, τέσσερα χρόνια θα μπορώ».


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες